keskiviikko 4. huhtikuuta 2012

Mikseivät minun iltani ikinä mene niin kuin suunnittelen?

Viimeisen viikon(?) aikana en ole pahemmin majaillut kotona. Olen nyt ensimmäistä iltaa täällä pitkästä aikaa. Mitään erityistä syytä sille ei ole, kunhan olen pyörinyt kavereiden nurkissa. Niin ja tosiaan käväisin siellä Helsingissä.

Jotenkin suunnitelmani eivät ole pelanneet tässä viime aikoina. Etenkään boheemin runoiluillan suhteen, joka meidän oli tarkoitus pitää Outin ja Rosan kanssa. Jani naureskeli suunnitelmillemme jonkin verran ja kuvasi illanviettoamme niin, että istuisimme pummiksi pukeutuneina, kolme viikkoa auki olleiden, pölyisten viinipullojen kanssa jossain vesilätäkössä huutelemassa ohikulkijoille vallankumousta. Illan jälkeen tulimme Rosan kanssa todenneeksi tuon kuvauksen olevan ehkä turhan hieno jos mietitään, mitä todellisuudessa tapahtui. Istuimme Outin luona koneet sylissä ja kuunneltin kukin omaa musiikkiamme. Minulla olisi ollut muuten aivan ihanteellinen fiilis kirjoittaa, mutta päätäni alkoi särkeä melkein saman tien, kun aloitin juomaan. Viinit ja vastaavat eivät tunnu oikein sopivan minulle. Mutta kyllähän se ilta siitä lutviutui, mutta vähän erilaisissa merkeissä kuin oli tarkoitus.

Runoilemisen, vallankumouksellisen keskustelun ja kurjuuden romantisoinnin sijaan päädyimme katsomaan Rosan johdolla jotain idioottimaisia dubbauksia Taru Sormusten Herrasta - trilogiasta. Meidän huumorintajumme on aina niin älykkään oivaltavaa, että huhhuh. Tilanne ei tuosta juuri parantunut. Loppujen lopuksi kikateltiin milloin millekin ääliömäiselle jutulle ja minä taisin olla meistä ainut, joka oli missään tekemisissä yhdenkään runon kanssa koko iltana. (Älkää kuitenkaan käsittänyt väärin, en minäkään toteuttanut illan ideaa yhtään sen paremmin kuin ystävänikään. :D)

Illanistujaiset päättyivät oikeastaan jokaisen meidän kohdalta ankaraan vitutukseen. Vaadin uusintaa illalle, sillä tuo ei vastannut alkuperäistä ideaa ollenkaan. Miten minusta tuntuu, että meidän juhlamme nykyään karkaavat jollain tavalla käsistä?

Seuraavana olisi vuorossa Harry Potter-maraton, jossa on pukeutumissuositus ja siihen liittyvää syötävää. Tulee vähän mieleen jotkut lastenkutsut, mutten sano, että se olisi paha asia. Suloista oikeastaan.

Erittäin hemaisevana.

 Rosan hieno idea yrittää jäljitellä Martinia. Tuossa drinkissä oli vaikka mitä ja oliivin sijaan viinirypäle. Kaukaa haettua? :D
 Rosa ja Outi.
Pakollinen metrokuva Helsingistä.

2 kommenttia:

  1. ja voi helvetti sanon minä tosta mun kuvasta :D:D olisit ees jollai kuvanmuokkausohjelmalla peittäny mun kaksoisleuan :D:D:D

    Hei mutta hp-ilta on todella ihana idea, ihmiset tekee liian harvoin sellaisia teema-iltoja mihin panostetaan joka kohdassa täysin. Nykyajan typerät teinit nauraisivat tällaisille ideoille ja heille paras mahdollinen tapa viettää iltaa on ryypätä Kharmassa tai puskassa, tai jotain muuta ällöttävää. Mä ainakin rakastan tuollaisia teemajuttuja mihin saa pistää kaiken peliin kun etsii sopivaa asua :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En minä osaa mitään kaksareita muokkailla. :D Hei sä juot, se on ihan ymmärrettävää, jos tulee pieni kaksari. Asento tekee.

      Olen täpinöissäni HP-illasta. Pukeutuminen on kivaa, syöminen on kivaa ja HP on kivaa. :)

      Poista