lauantai 10. maaliskuuta 2012

That's where you live, that's where you breathe.



Kutakuinkin tuolta näytän tänään ja täytyy sanoa että olen varsinainen tyytyväinen näihin kuviin, sen jälkeen kun olen katsellut jotain vuoden takaisia. Huhhuh. Nyt näytän kyllä paljon enemmän itseltäni. Mutta enpä nyt jaarittele enää tyylistäni tämän enempää, kun olen sitä tässä aika paljon tehnyt. Ei minulla oikein ole siihen liittyen mitään uutta sanottavaa. Kuvista vaan sen verran, että pahoittelen laatua. Mulla on täällä isäni luona vaan aikaisempaakin huonompi kamera käytössä...

Mutta voisin kirjoittaa vähän lauluprojekteistani. Laulutunnilla sain laulettavakseni Adelea, jota inhoan ihan tosissani. Sitä ette joudu täällä kuulemaan, vaan ajattelin lauleskella jotain ihan muuta. Puhuin aikaisemmin Breaking Benjaminin So Coldista, mutta saa nyt nähdä miten sen kanssa käy. Ei jotenkin enää inspaa. Sen sijaan Apocalyptican ja Cristina Scabbian S.O.S. (Anything But Love) olisi oikein herkullinen biisi. Se sopii äänelleni, pidän melodiasta ja lisäksi sanat ovat mielenkiintoiset. Voisin oikeastaan kirjoittaa tuon biisin pohjalta tekstinkin. Sitäkin pitää kuitenkin harkita. Riippuu ihan inspiraationi tilasta.

Seuraavassa postauksessa onkin varmaan jo luvassa jokin lauluvideo. Katsoo nyt, mikä biisi valmistuu ensimmäisenä. Joku päivä laitan tänne myös minun ja ystäväni Annin ottamia kuvia. Ne ovat osa hänen koulutyötään, jossa hänen täytyi kuvata eri tunnetiloja. Toistaiseksi Anni on ottanut minusta vain "ylpeys" - teemaisia kuvia, mutta hän sanoi haluavansa minut malliksi myös joihinkin muihin tunteisiin. (Muun muassa ahneuteen. Kertookohan nuo jotain minusta? :D)

Tästä tuli nyt tällainen pikapostaus ihan jo senkin vuoksi, että voin hieman huonosti eikä pääkään oikein pelaa.

10 kommenttia:

  1. Kiva nähdä, että pääset taas taiteellsuuteen kuvissasi. Sitä olen kaivannut. Poseerauskuvat on suht ärsyttäviä. Mutt on hieno nähdä, että sussa on taiteellinen, esteettinen puoli, joka ymmärtää asetella sinut oikeaan paikkaan ja tunteeseen. Puhun siis tosta nukkekuvasta.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos palautteesta. Mielipiteensä kullakin, mutta tuo nukkekuva on kyllä minunkin mielestäni onnistunut.

      Poista
    2. Niin no en puhu onnistuneisuudesta. Puhun idean välittymisestä, jos puhutaan onnistumisesta niin tuossa on vielä tekemistä. Se on keskellä kuvaa ja ajatuksessa on vielä hiomista, mutta onhan se ihan hyvä olla tyytyväinen itseensä vähän vähemmästäkin... Toivottavasti kestät kritiikin ja pystyt siihen mitä olet jatkossa :)

      Poista
    3. En mä kritiikistä loukkaannu. En mä sanonut, että tuo kuva täydellinen on, mutta olen siihen ihan tyytyväinen kuitenkin. En ole hirveän perehtynyt valokuvaamiseen, tykkään vaan toimia mallina ja ideoida, joten en oletakaan, että voisin olla mikään mestari itse kuvaamisessa. (Kun tuohan on itselaukaisimella otettu.)

      Poista
  2. love the shoes! great pair! and you girl always dressed up so classy!

    VastaaPoista
  3. Thank you! And yes, shoes are lovely, I fell in love with them at the first sight. ^^

    VastaaPoista
  4. ihania kuvia, oot nätti : )

    lauantaimurhetytto.blogspot.com

    VastaaPoista