lauantai 4. helmikuuta 2012

Penkkareista ja uudesta ulkoasusta

Kuten huomaatte, vaihdoin blogini nimen ja muokkasin hieman ulkoasua. Tuo headlinen peilisysteemi on joo aika kulunut, se on aika monella, mutta olen jotenkin kauhean tykästynyt tuollaisiin. Pähkäilin tuon nimen ja headlinen kanssa niin kauan, että nyt saa kelvata, vaikkei lopputulos olisikaan mikään upein.

Olen tosi iloinen, kun penkkariasun suhteen kaikki on kondiksessa. Löin suunnitelmani siitä lopullisesti lukkoon ja tilasin asusteet. Nyt kaikki muut, paitsi piilarit ovat tuleet ja nekin ovat jo matkalla. Mutta niin, voisin valaista teitä hieman asustani. Se varmasti jakaa mielipiteitä, sillä vaikka pukuni on hieno, niin kukaan ei varsinaisesti tiedä, mitä esitän. Ai miksi? No, koska olen eräs oma hahmoni fantasiakirjastani. Phoenix, koko elämänsä satamissa ja toisinaan laivoissakin viettänyt, kylmäveriseksi tappajaksi koulutettu haltija. Kirjoitin toiseen blogiini tekstin tästä henkilöstä jokin aika sitten, jos haluatte tietää lisää. Joku saattaa miettiä, miksi päädyin tähän ideaan. Joku saattaa jopa pitää minua itserakkaana, kun kaikista maailman hahmoista päädyn nimenomaan itse keksimääni. Minä olen kuitenkin aika ylpeä tästä hahmosta, josta sitten tämä ratkaisu. Lisäksi Phoenixiksi pukeutuminen saattaa auttaa minua kirjoittamaan hänestä. Puvun pohtimisen ohella olen nimittäin tullut ajatelleeksi myös itse persoonaa enemmän ja uskonkin, että tästä pienestä sivuhenkilöstä tulee yksi kirjan hienoimmista hahmoista. Mutta anyway, asuuni siis sisälytyy:

- Kolmikolkkahattu
- Sapeli (Olisin halunnut oikean, mutta minusta tuntuu, että en sellaista olisi saanut tuoda penkkareihin. :D)
- Merirosvopikari, joka on muuten todella hieno.
- Puhvihihainen, valkoinen t-paita.
- Violetti korsettini.
- Musta, Morticiasta ostettu, pitseillä ja muulla koristeltu minihameeni.
- Jotkut mustat peruslegginssit/paksut sukkahousut. Jos joudun tällaisella kelillä rekan lavalle pomppimaan niin pitsisukkahousut voi jättää suosiolla kotiin...
- Minun soljelliset mustat sappaani/äiskän saappaat/Sannan pitkävartiset saappaat.
- Kasvomaalia, ainakin valkoista ja violettia.
- Tekoripset.
- Cybershopista ostetut White Out - piilarit.
- Joku mahdollisimman hieno meikki.

Kuvia en laita vielä asun mistään osasta. Haluan, että näette sen ensimmäisen kerran sitten koko komeudessaan. ;)

2 kommenttia: