lauantai 17. joulukuuta 2011

Kauan himoitsemani Oopie miniskirt ja muuta mukavaa

Olen ollut tänään aika väsynyt, sillä yöuneni eivät jääneet kuin muutamaan tuntiin. Mikä lie valvotti. Mutta olen sentään saanut aikaiseksi yhden piiroksen, eskimopojan. Olen mielestäni kehittynyt piirtämisessä lyhyessä ajassa yllättävän paljon. Viimeisimmästä piirroksestani tuli ihan mukiinmenevä. Kasvot ja ympäristö kaikessa yksinkertaisuudessaan onnistuivat hyvin, mutta toinen jalka näyttää minusta hieman luonnottomalta. (Asennot ovat aina olleet minulle haasteellisin osa piirtäessä.)Yritän laittaa töitäni tänne joskus, kunhan saan skannattua ne koneelle. (Isäni luona pitäisi oll skanneri, mutten tiedä, miten toimiva se on.)

Kohta minun varmaankin pitäisi alkaa kirjoittelemaan ja voisin vähän laulaakin. Harry Potter - ficcini Astorian ruusuisen kitkerä päiväkirja on ollut hieman turhan pitkään tauolla. Olisi varmaan otettava itseään niskasta kiinni ja jatkettava sitä miljoonan muun jatkiksen lisäksi. Jossain välissä sitten pitäisi ehtiä tekemään koulujuttujakin.

Lupailin tälle päivälle kuvia asustani ja sen lupauksen myös pidän:

(Paita ja ketju H&M:ltä, Oopie miniskirt Back Streetilta.)

Mielialani on nyt aika hyvä myös sen takia, että äitini teki aivan taivaallista ruokaa. (Yllätys sinänsä, että jaarittelen ruoasta.) Hänen pihvinsä ovat parempia kuin missään ravintolassa, jossa olen käynyt. Olen valittanut täällä jouluisesta Lapinreissustamme, mutta se hyvä puoli siinä on, että hyvää ruokaa on tarjolla joka päivä.

(Kuva voisi tosin olla parempikin...)

2 kommenttia:

  1. Olis kyllä kiva nähä sun piirrustuksia! Ja kiva asu - vaikkakin toi ruoka näyttää vielä kivemmalta, kauhea nälkä..

    VastaaPoista
  2. Laittelen niitä kyllä, kunhan kerkeän saan koneelle niitä. :) Ja joo, kiitoksia. :D Ruoka näytti kyllä paremmalta ihan irl. :p

    VastaaPoista