sunnuntai 9. lokakuuta 2011

Uutta ja vanhaa

Tänään oli ihan kaunis syyspäivä, vaikkakin vähän kylmä. Tai no paljonpa minä siitä tiedän, olin ulkona ehkäpä puolisen tuntia. Joka tapauksessa olen iloinen, kun kohta pääsen isäni luokse ja saan toisen puolen vaatekaappini sisällöstä taas käyttööni. Sen paremman puoliskon, vaikka joitakin kivoja vaatekappaleita löysin äitini luotakin. (Ja Vero Modasta!) Sain vampyyriesseenikin takaisin kiitettävänä. Ainut vain, että olin vastannut vähän tehtävänannon vierestä. Olin kirjoittanut vähän tehtävänannon vierestä ja se oli toki vaikuttanut arvosanaan hieman alentavasti. No, mitäpä tuosta. Sainhan kuitenkin sen kiitettävän.

(kengät Diskosta, bolero ja caprit Vero Modasta, toppi ja takki Gina Tricotista, vyöstä ei tietoa)

Tänään olen himoinnut aivan liikaa kaikenlaista. Pari uutta korsettia olisi erittäin kiva juttu. (No, Hannabellalta on onneksi tulossa yksi.) Emilie Autumnin The Asylum for Wayward Victorian Girls olisi kanssa ostoslistan kärjessä. Sitten pitäisi vielä hankkia talvitakki ja kengät. Miksei minun ostoslistalleni koskaan näy loppua?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti