maanantai 3. lokakuuta 2011

Arkista pakerrusta

... lähinnä olen pakertanut kasvoilleni kokeilemieni meikkityylien kanssa. Omasta mielestäni en aivan onnistunut, sillä tällä hetkellä minulla ei ole hyvälaatuista tummanvihreää eikä valkoista luomiväriä. Tummanvihreän käytöstä luovuin kokonaan 1. meikissä ja valkoinen on ehkä hitusen suttuinen. Lisäksi huultenrajauskynäni on tylsä ja teroittimeni jäi isäni luokse. Asiaa ei paranna, että kuvatkaan eivät valitettavasti ole maailman parhaita.

1. meikki

2. meikki

Inhoan hiuksiani tällä hetkellä. Ne ovat nimittäin haalistuneet aika lailla. Jo alunperin ne olivat mielestäni turhan vaaleat, mutta nyt varsinkin. Pitäisi jaksaa sinnitellä vielä vähän aikaa näiden kanssa, jonka jälkeen voisin mennä värjäyttämään nämä tummemmiksi.

Mutta sitten vähän muihin asioihin. Minulla oli tänään esseemuotoinen koe äidinkielestä. Kirjoitin aiheesta "Mikä vampyyreissa kiehtoo?". Uskon, että sain aikaseksi hyvän tekstin, sillä minulla on kuitenkin omasta takaa aika paljon faktatietoa. Tein historiapohjaisen jutun, eli aloitin ajanlaskun ensimmäisten vuosikymmenten vampyyreista, käydän läpi sen jälkeiset Draculat ja muut, kunnes pääsin moderniin vampyyriin. Asiantuntemuksestani voi olla hyötyä. Voisin lyödä vaikka veroa, että joku ikätovereistani saattaisi kirjoittaa hieman erilaisen version. Ihku-Edward - ei kun mitä? :D

Uusin muuten ulkoasuni, kuten huomata saattaa. Halusin jotain hieman tyylikkäämpää, vanha oli varsinainen värien sekamelska. En kuitenkaan keksinyt, miten poistaisin nuo ärsyttävät varjostukset pois (tekstipalkin reunat). Jos joku harjaantuneempi käyttäjä osaisi kertoa minulle niin olisin kiitollinen.

4 kommenttia:

  1. Tykkään uudesta ulkoasusta! Tulee aina sellanen uudestisyntynyt olo kun tekee blogiremonttia :)

    Ja meikeistä, ootpa saanu kivan erilaisia tyylejä! Mulla tuntuu etten osaa meikata itteäni kuin yhellä tavalla (siis kun puhutaan luomiväreisät).

    VastaaPoista
  2. Kiito paljon Sita! Joo, mulla oli tosiaan vähän sellainen olo, että vanha oli liian värikäs ja sitten tuo, että kaipasi hieman vaihtelua. Mukavaa kuulla, että muutkin pitävät! :)

    VastaaPoista
  3. Tämä on kivan vaalea, vaikka sitä ehtikin jo tottua tuohon värikkääseen. Mutta kannattaa tosiaan pitää tämä, tämä on kivan raikas uudistus. :--) Olisi muuten mielenkiintoista lukea tuo esseesi, että jos on mitään mielenkiintoa laittaa sitä tuonne tai tänne puolelle, niin minä olisin ainakin kiinnostunut lukemaan. Minun silmääni nuo meikit näyttävät ihan kivoilta, mutta minun on ehkä turha tulla kommentoimaan niistä nimimerkillä melkein sokeutan itseni joka kerta, kun yritän laittaa edes ripsiväriä (ja tästä voi päätellä sen, kuinka paljon yleensä edes meikkaan ...).

    VastaaPoista
  4. Kiitos paljon Adara!

    Ja joo, pistän esseen tänne heti kun saan sen takaisin. :)

    VastaaPoista