perjantai 22. heinäkuuta 2011

Varmempi tänään

Päätin olla enemmän
Jätin vankilan taakseni
En piitannut menneisyyden varjoista
Annoin itseluottamuksen voittaa
Tapoin epävarmuuden
Nostin itseni jalustalle
Jätin väkinäisyyden pölyyntymään
Tänään olen voittamaton
ja diktaattorin pieksän
Annan menneisyyden painua horisonttiin
ja saavun voittajana kotiin

Joku voisi sanoa edellisen tarinan kuuluvan kirjallisuusblogini puolelle, mutta se kuvaa niin hyvin päiväni tapahtumia, että päätin laittaa sen tänne. Tein nimittäin tänään selväksi tyyliäni mollaaville lähipiirini henkilöille, että tästä lähtien olen minä, kaikkine korsetteineni. Minua ei tosiaan innosta kävellä keskustassa Burberryn laukku kourassa ja typerä, tyhjä bimbonvirne naamallani. Turha enää yrittää.

6 kommenttia:

  1. Tuo korsetti on aivan ihana! Ja olen ylpeys kun sanoit äidillesi suorat sanat:>

    VastaaPoista
  2. Tykkään itsekin! Ja olen itsekin ylpeä itsestäni, vaikka äiskä ei kyllä hirveästi tykännyt. ;>

    VastaaPoista
  3. Heittäydyn rakentavaksi uskomatta sinun pahastuvan. ;)

    1.kuvan olisi voinut ottaa hieman kauempaa.

    2.kuvassa toisenlainen asento olisi toiminut paremmin. Olisin seisonut ja kurkoittanut takorauta-aidan yli riutuva ilme kasvoillani.

    7. ja 8.kuvassa kädet olisivat olleet paremmin kohdallaan alempana.

    Kuvat olivat muuten hienoja. Niissä oli vampyyrimaisuutta kun olit hyödyntänyt hyvin hautakiviä kuvissasi. "Tapoin epävarmuuden" ja "En piitannut menneisyyden varjoista" onnistuivat jopa niin hyvin, ettei minulla ole kritisoitavaa niiden osalta.

    Huomaan että sinä olet jotenkin muuttunut, vaikka näytät edelleen myös samalta. Olet ulkoisesti enemmän s i n ä.

    VastaaPoista
  4. Muutamaa noista mainitsemistasi asioista en ollut edes pannut merkille. Kuitenkin kakkosesta minulla oli myös tuollaisia kuvia, mutta ne eivät oikein onnistuneet. Yhdessä oli valaistus huono ja toisessa asento tönkkö.

    Mutta mukavaa, että olit kuitenkin pitänyt kuvistani. Vähän vampyyrihenkeä joissain kuvissa tosiaan on.

    Joo ja tunnen olevani kotona enemmän tuollaisissa vaatteissa. Pidän monista vanhoistakin asukokonaisuuksistani, mutta nekin kaipaisivat hieman erilaista lisää. Uskon ostavani vastaisuudessa enemmän tuotteista goottiliikkeistä.

    VastaaPoista
  5. Scintilla alkaa seurailemaan sun blogia, aivan ihanalta vaikuttaa varsinkin kuvien puolesta.

    VastaaPoista